Ve Spojených státech se začaly vyrábět první tovární vložky pro ženskou menstruaci.
Reklamy firmy Johnson & Johnson uváděly „Lister’s Towels, Sanitary for Ladies“ 1913 , ale problém spočíval v tom, že ženy nechtěly být vidět, jak kupují dámské hygienické vložky.
Ženy se styděly o menstruaci mluvit, natož si vložky kupovat. Přestože firma Johnson & Johnson na svém prvním produktu měla napsáno hygienické ubrous
ky pro ženy.
Ve dvacátých letech 20. století tedy společnost Johnson & Johnson vyšla s Nupakem 1920 – značkou , o kterou lze bezpečně požádat, aniž by popisovala, co je daný produkt. Krabice měla na jedné straně štítek pouze se značkou a názvem společnosti. Ostatní strany krabice byly hladké, aby ji bylo možné bez rozpaků přenášet nebo skladovat.
První taktika jak přilákat ženy k nákupu byla, že si z novin, kde byla reklama mohly vystříhnout cedulku, kterou předložily u pokladny a prodavač jim diskrétně podal balíček s diskrétními nápisy a a ženy nemusely v obchodě nahlas mluvit o tom co chtějí.
Dokonce i poté, co byly jednorázové vložky komerčně dostupné, byly několik let příliš drahé na to, aby si je mnoho žen mohlo dovolit. Když si je mohli dovolit, bylo ženám umožněno umístit peníze do krabice, aby nemuseli mluvit s úředníkem a samy si od pultu vzaly krabici s vložkami. Trvalo několik let, než se menstruační vložky na jedno použití staly samozřejmostí.
Na počátku 20. století byla hygienická ochrana žen notoricky záludnou produktovou kategorií, kterou se měla propagovat, a
značce se nedařilo. Vymýšleli jak by uspěli u žen a obešli jejich ostych. Zvítězila až reklama, kde se prochází krásná žena a tvoří se pocity a naladění.
O vložkách zde nepadne ani slovo, ale všichni vědí o čem je řeč.
Jedna z nejslavnějších reklamních kampaní společnosti Johnson & Johnson o produktu ani nemluvila.
Reklamní kampaň byla zaměřena na hygienické vložky MODESS®.
Zdroj :foto a inspirace owlcation.com, stránky kilmerhouse.com, wikipedie, johnson&johnson historie